Sunday, September 25, 2016

6 міфів про акустику офісного простору

workspace_aqoustics Серед чисельних факторів які впливають на продуктивність людини, найбільш шкідливим є погана акустика робочого місця. Звукові подразники є головною проблемою концентрації уваги працівників та є важливим стимулом модернізації офісного середовища.




 Акустика не зовсім зрозуміла на інтуїтивному рівні. Ви не можете бачити звукові хвилі , а тому інколи важко визначити джерело шуму або зони , які потребують уваги. Якщо невміло підійти до цього питання, звукові незручності можуть навіть прогресувати аніж зменшитись.

 Акустичні дизайнери Convergent Technologies Design Group в місті Балтіморі визначили шість хибних уявлень про офісну акустику, які Ви з легкістю зможете уникнути:

В будівлях із денним світлом неможливо організувати належну акустику
•  Просторі, великі офіси забезпечують більшу приватність при розмові
Будь-які двері можуть зупинити зовнішній шум
Акустичний дизайн потрібен лише в окремих критичних місцях
Покращення акустичного дизайну це дорого.
Високі перегородки блокують більшість звуків.

2 comments:

Unknown said...

На мій погляд дуже актуальна тема. У нас існує комплекс "закритих дверей", це не дозволяє власникам компаній оптимізувати займані площі, як наслідок зменшити витрати на утримання будівель, приміщень. Варто більше знати про переваги офісів, які побудовані за принципом open space.

tesler said...

Дякую за коментар. Але зараз вже нова тенденція - відкритий простір замінює офіс Agile. Вище є стаття на цю тему.