В інтегрованому або змішаному аутсорсингу, коли фасіліті менеджер немає в штаті власних спеціалістів, більшість його робочого часу займає координація роботи компаній, постачальників послуг. Така структура потребує від ФМ менеджерів розвитку зовсім нових навичок.
В минулому, ФМ професіонали мали бути мультифункціональними менеджерами, володіти широким спектром вмінь та навичок, бути хорошим керівником різнопрофільного персоналу. Натепер, цінується вміння організувати та мотивувати роботу спеціалістів, які не є в безпосередньому підпорядкуванні, а також, керувати результатами роботи через підрядників та субпідрядників, дії яких зв’язані умовами договору.
Успішна робота з підрядниками на стратегічному рівні – це челендж сьогоднішнього дня. Тендеція розвитку ринку надання ФМ послуг така, що все більше аутсорсингових компаній є не просто виконавцями певного переліку задач, а повноцінними партнерами, які створюють додаткову вартість основному бізнесу компанії . В таких відносинах командно-контролюючий стиль управління є скоріш шкідливим, аніж ефективним методом роботи з постачальником. Партнери шукають довготривалих стосунків, а це означає, що іноді треба ділитися внутрішньою інформацією, наприклад, стратегічними планами щодо копроративної нерухомості або програмою сталого розвитку компанії.
Успішна робота з підрядниками на стратегічному рівні – це челендж сьогоднішнього дня. Тендеція розвитку ринку надання ФМ послуг така, що все більше аутсорсингових компаній є не просто виконавцями певного переліку задач, а повноцінними партнерами, які створюють додаткову вартість основному бізнесу компанії . В таких відносинах командно-контролюючий стиль управління є скоріш шкідливим, аніж ефективним методом роботи з постачальником. Партнери шукають довготривалих стосунків, а це означає, що іноді треба ділитися внутрішньою інформацією, наприклад, стратегічними планами щодо копроративної нерухомості або програмою сталого розвитку компанії.
No comments:
Post a Comment